piątek, 26 sierpnia 2016

Underwater Paradise - magia jedną paletką

Jedna fantastyczna paletka, jedna JA, mnóstwo fantastycznych makijaży.

Aby móc tworzyć wspaniałe makijaże wcale nie potrzeba miliona różnych palet cieni. Pokażę Wam jak za pomocą jednej paletki można się dobrze bawić makijażem :)


Paletka, którą wybrałam to
AVON 
Underwater Paradise





najpierw kilka informacji technicznych o samej paletce

gramatura : 5 g/r
cena: (promocyjna 25 zł, regularna 36 zł )
opakowanie: plastik+lusterko 
ilość cieni: 4 
odcienie: niebiesko-zielone 
pigmentacja: bardzo dobra ( + dobrze się rozcierają )

Dlaczego akurat padło na tą ?

Uważam, że jest to naprawdę bardzo ciekawy kosmetyk, ponadto w dobrej cenie i ogólno dostępny, bo konsultantki Avon są wszędzie, a punkty Avon są w bardzo wielu miastach. 

Te kolory mnie urzekły, moje zielone oczy je pokochały, brązowe oczy mojej przyjaciółki i niebieskie mojej siostry również ;) 

Kiedy tylko się malowałam cieniami o których mowa starałam się pstrykać foty, nie zawsze się to udawało, jakość zdjęć była kiepska ( zazwyczaj jak się wymaluję to już jestem spóźniona więc zdjęcia robię w biegu hahahah) - wybaczcie jakość :)











Bardzo przepraszam za stan mojej skóry... takie czasy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz