sobota, 6 sierpnia 2016

ULUBIEŃCY LIPCA :)

ULUBIEŃCY LIPCA 

Zapraszam :) 


1. Peeling do ciała

Nigdy nie miałam kosmetyku, który tak pięknie by pachniał! 

Oprócz zapachu, znalazł się tutaj dlatego, że pozostawia cudownie natłuszczoną, miękką i pełną blasku skórę :) 

Stosuję go od mniej więcej polowy lipca, ale po każdym użyciu jestem jeszcze bardziej zadowolona niż wcześniej. Zastanawiam się nad kupieniem innych produktów z tej serii. Jeśli któraś z Was miała lub ma proszę skontaktujcie się ze mną i polećcie mi :) 


Cena jaką podałam znajduje się na stronie ich sklepu internetowego 

2. Cienie MySecret 

Mam już dwie paletki. Z tej jestem jednak bardziej zadowolona niż z poprzedniej :) 
Marzyły mi się takie szalone intensywne, kolory w mojej kolekcji cieni do powiek :) W dodatku pigmentacja jest naprawdę niezła. 

Cena za jaką je kupiłam to 6,99 zł w Naturze w Bochni. 

3. Cienie KOBO 

To moje oh i ah tego miesiące w dziedzinie makijażu ! 

Niesamowita pigmentacja, trwałość, absolutnie fenomenalne kolory oraz niska cena. 

Cień 205 fasion to piękny róż, który mieni się na złoto. Wykorzystałam go w makijażu poniżej na całej górnej powiece :) 

Bardzo polecam :) 




4. Pomadki GR 

Płynne, matowe i długotrwałe pomadki robią ostatnio szał. Zdecydowanie w tej kwestii popisała się firma GoldenRose :)

Mega kryjące i wydajne, w oryginalnych kolorach i zastygające pomadki stały się ulubieńcami wielu kobiet. Jestem jedną z nich. 
Posiadam kolory: 01, 03, 08, 10

Jedna rada: nakładajcie niewielką ilość na usta, w przeciwnym razie pomadka może się nieładnie zrolować na ustach :) 

Wadą takiego rodzaju pomadek jest to, że wysuszają usta. Jeśli ktoś, tak jak ja, nosi je przez cały dzień to niestety można zauważyć niezbyt przyjemne uczucie wysuszenia pod koniec dnia... ale, z pomocą przychodzi niezawodna pomadka FOREVER Aloe Lips with jojoba :) 

Skład zachęca przez duże Z. 

Warta każdej ceny. 
Odżywia, nawilża. Nakładając wieczorem, grubą wartwą, budzisz się z nowymi ustami. 

Kilka dni temu stworzyłam najcudowniejszy peeling do ust! W połączeniu z moją aloesową cudownością regenerują i odżywiają moje usta na maxa ! :) 
Postaram się zrobić post z DIY :) 



Na dziś to wszystko. 

Jeśli ktoryś produkt Was zainteresował i macie jakieś pytania zapraszam do pisania wiadomości, nie gryzę :)

A. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz