środa, 20 lipca 2016

Popełniłam zakupy !

Hejka! 




 Mam tutaj kilka cukiereczków nabytych w lipcu :) Nie jest to recenzja produktów, ale wspomnę kilka słów o każdym z nich.



The Balm Time Balm Face Primer 





 Witaminowa baza pod makijaż.
 Dzięki jedwabistej formule ma wspaniale wygładzać drobne zmarszczki.
 Napakowany witaminami A , C, E - chroni skórę przed atakami wolnych rodników.
Świetnie wycisza dzięki bioflawonoidom i alantoinie.
 30 ml/ cena: i tu będzie śmiesznie :) waha się od 75 zł do 109.
Moja kupiona w Drogerii Douglas kosztowała 105 zł
Na ladymakeup ( rewelacyjnej drogerii internetowej można go dostać za 84 zł !





Avon Ideal Flawless - podkład matujacy

 + super opakowanie, z którego można wycisnąć calusieński produkt
 + delikatny, świeży zapach
 + lekkie krycie
 +matuje
 + świetnie sprawdza się na co dzień

 Mam w odcieniu nude i uważam że podpasuje wielu osobom, bez różu, z żółto-oliwkowym tonem :) 
Cena za 30 ml - 45 zł ( regularna )
Ja kupiłam za 15 zł :)


 Polecam punkt AVON na ul. Gołębiej w Bochni. Pozdrawiam Panią Ulę przy okazji :)


Artdeco Baza pod cienie

Baza na którą polowałam od jakiegoś czasu, dlatego że wiele o niej słyszałam.
I rzeczywiście, słusznie mówią, że wspaniale przedłuża trwałość cieni !

 Nie zawiodłam się. Bardzo wydajna jest. Mam nadzieję, że nie zaschnie zbyt szybko...

 Cena za 5ml/ ok. 30 zł . Ale na niektórych stronach internetowych można dorwać ją już za 18 zł.

 Baza na ceneo.pl za 18 zł


Anonimowa szczotka do makijażu :)

 Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam !

W życiu nie pomyślałabym, że tak spodoba mi się ten produkt!

 Genialna do:
+konturowania na mokro
+rozprowadzania podkładu
+rozprowadzania korektora pod oczami
+ rozcierania różu w kremie oraz rozświetlacza w sztyfcie Kupiłam za grosze :)

14 zł na ul. Długiej w KRK


Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick 



 W tym tygodniu dokupiłam 4 do kolekcji, ale zdjęcie zamieszczę na moim fb w najbliższym czasie.

 Posiadam odcienie: 10, 01, 03 ( oraz 08 )

 Genialne pomadki! Golden Rose odwaliło kawał dobrej roboty !
 + bardzo wydajne, potrzeba naprawdę odrobinkę żeby pomalować usta
 + rewelacyjne krycie
 + nie wysuszają tak hardcorowo ust jak niektóre matowe pomadki
 +piękne kolory
 +ładne i zgrabne opakowania
 +w rozsądnej cenie 19,99

 A poniżej zobaczcie jak prezentują się na ręce



Widziałyście już nową drogerie Jaśmin w Nowym Wiśniczu ?
 Jeśli nie, to koniecznie zajrzyjcie :) 

Miła obsługa, posiadają w ofercie wiele trudno dostępnych produktów , górują niskie ceny. 

 Tam możecie znaleźć pomadki Golden Rose, albo produkty Makeup Revolution. 

 Ostatnio zakupiłam u nich kilka fajnych produktów i szykuję post :) 

 Miłej reszty tygodnia życzę wszystkim :) Ania :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz