środa, 6 stycznia 2016

Wielki pojedynek szczotek Tangle Teezer vs. FOX Detangler

Tangle Teezer czy Fox Detangler ?

Dziś porównanie obu tych szczotek :)

Zapraszam !


1.PRZEZNACZENIE
Jak to szczotki mają rozczesywać włosy :) Ale czym różnią się od zwykłych szczotek ?
* bezboleśnie rozczesują splątania
*masują skórę głowy 
* nie niszczą struktury włosa

2. DOSTĘPNOŚĆ
TT jak i Fox można dostać w wielu sklepach internetowych, natomiast stacjonarnie lepiej dostępny jest TT. (Hebe, SuperPharm). Nie mam pojęcia gdzie stacjonarnie można dostać Foxa prawdopodobnie w sklepach z akcesoriami fryzjerskimi.
 TT dostała moja siostra w prezencie, Foxa kupiłam u mojej fryzjerki 

3.CENA
Zacznę od tego, że ceny są bardzo różne, w zależności od sklepu w którym sprawdzałam. 
TT waha się między 25- 55 zł
Fox 23-30 zł 

4.KOLORY
TT dostępny jest w 5 wersjach kolorystycznych 
(Panther Black, Blue Blush, Orange Mango, Pink Fizz, Purple Crush) 
FOX dostępny jest w 3 wersjach kolorystycznych 
( biało czarna, biało fioletowa, biało niebieska) 

4.KSZTAŁT 
Jeśli chodzi o mnie o wiele bardziej wolę FOXA !
Idealnie wpasowuje się w moją dłoń, TT jest mniej poręczny :) 



PODSUMOWANIE 

Subiektywne :) 

Chodź szczotki są do siebie bardzo podobne wolę FOXA




Na dziś to tyle :)
 Przekazuję Wam najlepsze życzenia na ten NOWY 2016 ROK !
Oby spełniły się wszystkie Wasze marzenia i plany, żebyście były szczęśliwe i wytrwałości w noworocznych postanowieniach :) 

Ja wytrwałam w swoim postanowieniu na 2015 rok, obym wytrwała i w tym roku ;*


Następny post ----> za ciemne podkłady 
  







2 komentarze: