niedziela, 10 stycznia 2016

Maybelline FIT ME ( podkład w sztyfcie )

Pod lupą Maybelline Fit me 

Dziś postaram się podzielić moimi spostrzeżeniami na temat tego podkładu

Opiszę go wg poniższych punktów oraz do każdego punktu przyznam ilość gwiazdek od 1 do 6, a na końcu moją ogólną ocenę :) 
Zaczynamy! 


1. CENA
29,99 zł 
Sama w sobie jak za podkład jest niewielka, ale jakby spojrzeć na gramaturę tego produktu ( 9ml) oraz jego kiepską wydajność to średnio mi się to podoba.

** 2 

2.DOSTĘPNOŚĆ
Praktycznie w każdej drogerii można znaleźć szafę MNY więc dostępność produktu jest świetna :) 

****** 6 

3.WYKOŃCZENIE
Matowo-satynowe 
Podkład zawiera wkład pudrujący, który ma dawać matowe wykończenie, natomiast formula podkładu jest bardzo kremowa. Na mojej skórze nie ma płaskiego matu jak obiecuje producent, jednak bardzo lubię takie wykończenie.

***** 5

4. KRYCIE
zdecydowanie średnie 

***/****  3/4

5.TRWAŁOŚĆ 
Na mojej mieszanej cerze, po ok. 6 godzinach wymaga delikatnej poprawy 
po 8 solidnej poprawy , a po 10 totalnie nie wygląda już dobrze :/ 
Nie jest to jakiś super trwały produkt, wydaje mi się, że utrzymuje się tak przeciętnie 

*** 3

6. DOSTĘPNE ODCIENIE

W PL dostępne są tylko 4 odcienie,
za granicą aż 12 ! 
najjaśniejszy na pewno będzie zbyt ciemny dla totalnych bladziochów 
120 classic ivory ( mój) 
130 buff beige 
220 natural beige 
250 sun beige 

Za mały wybór odcienie daję mało gwiazdek 

** 2 

7. APLIKACJA 
Bardzo łatwy w aplikacji, szybko można go nałożyć. 
Super do torebki. 
Ja rozprowadzam pędzlem, bo uważam, że ma o wiele lepsze krycie niż nakładany palcami czy gąbką 

***** 5 


OCENA OGÓLNA

Fajna sprawa do robienia poprawek w ciągu dnia, dobry gadżet do torebki, ładne wykończenie, łatwa i szybka aplikacja, dostępność przemawiają na korzyść tego produktu.
Z drugiej strony, cena jak za tak małą wydajność jest zbyt wysoka, trwałość jest raczej przeciętna - niekorzystnie. 

Moja ocena 

**** 4 


Do następnego :) BUZIAKI :* 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz