poniedziałek, 14 listopada 2016

Jesienny relaks - mój pomysł na odpoczynek

Jesienny relaks 

Czyli
mój sposób na kreatywny odpoczynek 


Odpoczynek, to coś co potrzebne jest każdemu. Fizyczny, aby zregenerować ciało, psychiczny, aby zregenerować umysł. W natłoku pracy, obowiązków i ciągłego pośpiechu zapominamy o tym jak ważną rzeczą jest dać sobie trochę luzu. 


Odpoczynek AKTYWNY czy BIERNY ?

Wiadomo, że najlepszy odpoczynek to ten aktywny. 
Przykłady odpoczynku biernego:
*oglądanie telewizji 
* granie na komputerze 

Przykłady odpoczynku aktywnego:
*spacer 
*jazda na rowerze ( lub inny sport ) 

Jak odpoczywać ?

Rewelacyjnym sposobem na odpoczynek jest odsunięcie od siebie urządzeń elektronicznych ( telefony, tablety ). 
Odpoczywaj bez pośpiechu, regularnie.
Rób to co lubisz :) 

Moje ulubione sposoby na odpoczynek ( zwłaszcza w czasie zimy i jesieni to moje ukochane pory roku <3 ) 
SPANIE, czytanie książek, spacery ( długie po kilka kilometrów i krótkie np. z psem ), zrobienie czegoś kreatywnego. Dla przykładu zaczęłam w wolnych chwilach przygotowywać własnoręcznie robione kartki świąteczne, które podaruję znajomym na Święta Bożego Narodzenia. 

W piątek razem z Madzią Bernady postanowiłyśmy się trochę wyżyć artystycznie, odchamić, odpocząć psychicznie i zrobiłyśmy to co obie kochamy. SESJA ZDJĘCIOWA :) 

Kilka fotek z sesji znajdziecie poniżej :) Zamieściłam też dwa zdjęcia z sesji sierpniowej :) 
Oprócz rewelacyjnej Anety Zagórskiej, z którą współpracuję pokochałam również Madzię :) 

Poznajcie jej prace na jej profilu fb 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz