czwartek, 8 października 2015

Szminka na jesień :)


Chyba jestem szminkofanką.


Dziś podzielę się moim wyborem szminek na jesień :)
Jednym z jesiennych trendów będą matowe usta, ale jak wiadomo każda matowa szminka mniej lub bardziej wysusza je , dlatego musimy zadbać o ich pielęgnację.
Z resztą jesień to czas kiedy nasza skóra potrzebuje lepszej pielęgnacji w ogóle a nie tylko na ustach.

Zaczynamy więc od mojego najulubieńszego z najulubieńszych produktów do ust jakim jest 
POMADKA FOREVER  ( tadaaaaam) 

Krótko za co ją kocham:
* cudownie nawilża i zabezpiecza usta
* zapach zwala z nóg 
* malutka, wszędzie się zmieści
*baaaaaardzo wydajna 
*nie uczula ! 
* nie znam nikogo kto byłby z niej niezadowolony 
*na pierwszym miejscu w składzie jest aloes 
 Jest to produkt który powinna mieć każda kobieta !  


Lecimy dalej, druga w kolejności to 
GOLDEN ROSE VELVET MATTE 23
    Oprócz tego, że ma cudowny odcień za co ją lubię ?
*trwała 
*bardzo mocna pigmentacja 
*ma ładny mat, ładnie wygląda na ustach 
*nie wysusza bardzo ust 
*ładne opakowanie
* super cena ( ok 10 zł) 



INGLOT 415 ( MATOWA POMADKA DO UST)

* to jeden z najładniejszych odcieni różowych nudziaków jaki posiadam 
*hardcorowo kryje
*hardcorowo trwała 
*hardcorowo wydajna
*hardcorowo wysusza :( 
*cena to ok 30 zł 
* opakowanie pomadek inglot mnie urzeka za każdym razem :) piękne w swej prostocie 



INGLOT 435

Większość się teraz przerazi odcieniem :D 
Ale to jeden z najnowszych trendów na jesień 2015 z inglota :) Postanowiłam zaszaleć, wpadłam w wir zakupów i kupiłam :D 
Już niedługo pojawią się zdjęcia z sesji z Anetą na której to miałam na sobie właśnie takie ciemne usta :) 
Pomadka ma takie same właściwości jak ta powyżej więc lećmy dalej :)


NYX Matte Lipstick MLS05

*Pomarańczowa czerwień <3 
*Pigmentacja super 
* trwałość
* nie wysusza jakoś super bardzo 
*ładnie wygląda na ustach 
* nie jest może jakoś hardcorowo matowa, wydaje mi się że bardziej ma wykończenie satynowe ale i tak ją kocham :) 

Miała ją na sobie Agata którą malowałam :) zdjęcie niżej 


MAKE UP REVOLUTION Treat

Kremowa pomadka :) 
*ładny odcien
*nie wysusza
* w miarę równomiernie schodzi z ust 

Lubię ją bardzo  :) 





A teraz wszystkie swatche 



Tyle na dziś mam nadzieję, że się Wam podobało :)
Jeśli macie jakieś pytania napiszcie je tutaj lub w wiadomości na moim profilu na fb. 
https://www.facebook.com/ABMake-upblogspotcom-424563437745296/timeline/

Zapraszam :) i do zobaczenia ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz